środa, 10 lutego 2016

Startujemy!


Witam Was na moim blogu !

Na początek kilka słów o tym, co będziecie mogli tutaj znaleźć.
DIY - czyli pokażę Wam mój sposób na to, jak zrobić coś z niczego.
Moda - nie byłabym typową kobietą, gdybym nie cierpiała na zakupoholizm, więc od czasu do czasu pojawią się posty "zakupowe".
Szpital - nijak tutaj pasuje, co nie? A jednak tutaj spędzam najwięcej czasu z racji przyszłego zawodu. O tym nie będę opowiadać, ale chcę żebyście wiedziały, że takimi "szpitalnymi" igłami też umiem władać.
Uroda - jednym z odłamów mojego zakupoholizmu, jest kosmetykoholizm, jeśli można to tak nazwać. Mam "bzika" na punkcie kupowania kosmetyków, zwłaszcza do pielęgnacji włosów. Przetestowałam już wiele, więc na pewno napiszę Wam, co jest według mnie godne polecenia.
Jeśli jesteście ciekawi, zaglądajcie tutaj :)  

3 komentarze:

  1. Już mi się u Ciebie podoba : ) Wyczuwam niezwykle pozytywną energię : )Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w prowadzeniu blogu, kiedyś też zaczynałam i tak zostało do dziś. Będę tu zaglądać jak rozwija się twoja kreatywność a ja zapraszam do siebie, mam bardziej zaawansowany poziom w tworzeniu ubioru a i może coś znajdziesz dla siebie. Zapraszam http://iwakki.blogspot.com/ - pozdrawiam Iwakki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam i życzę powodzenia:)
    kreatywniejemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń