piątek, 12 lutego 2016

Bluzka z zasłony + wiosenna stylizacja

Cześć! 
W dzisiejszym, pierwszym poście pokażę Wam bluzkę , którą uszyłam z kawałka zasłony, kupionej oczywiście w sh - jeśli dobrze pamiętam dałam za nią 7 zł. Skusił mnie piękny, kwiatowy wzór oraz materiał - lekki i przewiewny. Bluzeczka może być noszona na dwa sposoby - jako dłuższa tunika (ładnie wygląda z paskiem) oraz luźna bluzka włożona w spodnie. Ja preferuję drugi sposób, ponieważ nie przepadam za tunikami. Żeby nie było nudno, doszyłam malutką kieszonkę. 
Wewnątrz obszyłam overlockiem. Zobaczcie jak się prezentuję w połączeniu z klasycznymi jeansami i brązowymi lordsami i dajcie znać czy przypadła Wam do gustu!


        

                                  

                 

Bluzka: mój projekt
Spodnie: Lacoste
Buty: Bonjour


Już wkrótce nowy post, a w nim sukienka w kratę, także uszyta przeze mnie! 

Pozdrawiam :)






5 komentarzy:

  1. Słodkie różyczki, bluzka na pewno przyda się w upały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka jest przepiękna a sukienki już nie mogę się doczekać : )Miłego weekendu dla Ciebie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka, umiejętność szycia jest naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń