niedziela, 14 lutego 2016

Bluzka w kratkę

Cześć! 

        W ten piękny, słoneczny dzień pokażę Wam bluzkę którą uszyłam już chwilę temu.
        Tym razem nie chodziłam za materiałem, sam do mnie przyszedł w osobie mojej babci, która wyciągnęła z szafy stertę tkanin, które kupiła kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat temu! Moja babcia, gdy była młodsza też często szyła, więc przynajmniej wiadomo po kim odziedziczyłam miłość do maszyny.
         Długo zastanawiałam się co zrobić z tego materiału, ale ostatecznie postawiłam na bluzkę. Żeby nie była taka nudna, cała kraciasta postanowiłam dodać niebieskie elementy. Jeszcze nie wiecie ,że kolor niebieski jest moim ulubionym! Mam obsesję na tym punkcie i wszystko co mogę, kupuję niebieskie! Ba! Nawet moja myszka do komputera jest niebieska - no dosłownie WSZYSTKO! :D Wracając do bluzki, obszyłam dół i górę ciemno niebieską lamówką, a przy dekolcie zrobiłam taką mała fantazję, którą widzicie na zdjęciach. Żeby nie było dużo tej lamówki, rękawy zwyczajnie podwinęłam dwa razy i przeszyłam maszyną. Co z tego wyszło, zobaczcie na zdjęciach :)

                   



                  

                  

                       

                       

                   

                   

                               

Bluzka: mój projekt
Naszyjnik: Sinsay
Buty: Jenny Fairy






                           
W walentynki życzę Wam dużo miłości i pięknego dnia! Lubicie, obchodzicie to święto, czy podchodzicie raczej z dystansem ? :) Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi.

Zachęcam do polubienia mojego profilu "Uszyjemy" na Facebooku, przez co będziecie na bieżąco z nowymi postami - odnośnik do fb znajduję się w prawym górnym rogu bloga.

Pozdrawiam !

P.S. Już niedługo nowe grafiki bloga i Uszyjemy na facebooku :)


7 komentarzy:

  1. bluzka jest prześliczna, buty również bardzo mi się podobają:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magazynowanie tkanin to jest coś, babcie zawsze mają ciekawe zaplecze swojego chomikowania :) Bluzka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze sama chciałam coś uszyć, ale jakoś nigdy się za to nie zabrałam. Bluzeczka naprawdę świetna ! :)
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu!

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka,pięknie pasuje do niej ta niebieska lamówka : ) Nie ma to jak skarby z babcinej szafy : )))

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Bluzeczka naprawdę robi wrażenie. Jest prześliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna krateczka, bardzo lubię taki wzór, sama mam jeden na oku na sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo piękna!i ta lamówka!!!
    Wow
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń